domingo, 3 de octubre de 2010

Anys i Anys

Avui he entrat dos cops al pis i m'he trobat amb dues sorpreses, respectivament.

La primera ha estat al migdia, després de tornar de fer el vermut amb la Maria. La porta era oberta i tot regirat. L'ordinador no hiera, La pantalla tampoc. Ni la càmera de fotos... Curiosament el suposat lladre m'havia deixat una mpolla de vi Sud Africà com a agraïment. Evidentment un lladre no s'endú una càmera i deixa la bossa, no llença els pantalons pel terra i posa la làmpara a sobre dle sofà. Tampoc acostuma a deixar detalls d'agraïment. Els artífex, els colegues, eren al terrat de casa. M'havien fet una festa sorpresa.

La segona: recordeu el rellotge de tauleta de nit que em vaig quedar de la iaia? El tinc a sobre de l'equip de música i no funciona, però a vegades es desperta. Acabo de tornar de llenaçar les escombraries i, en entrar-hi, el rellotge no només funcionava sinó que l'alarma, d'aquelles de campana sorollosa, estava sonant.

No se quantes felicitacions i mostres d'afecte duc pels meus 30 anys, però aquestes dues d'avui han estat, si més no, intenses.



Gràcies a tots, els d'aqui i els d'allí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario